Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

środa, 28 lipca 2010

Potrzebna rehabilitacja!

Już od jakiegoś czasu bardzo martwił mnie kręgosłup Filipa. Ponad rok temu w szkole zwrócono mi uwagę, że Filip się krzywi, poszliśmy do ortopedy, który stwierdził, że wszystko jest ok. Jednak nadal go obserwowałam i 3 miesiące temu na wizycie u lekarza rodzinnego podzieliłam się moimi spostrzeżeniami i znowu do ortopedy. Tam się dowiedziałam, że coś się dzieje, ale "te" dzieci tak mają. I nic Złość
Umówiłam się na wizytę do rehabilitantki, która jest też chiropraktykiem. Pokazałam jej co mnie niepokoi, zrobiła swoje jakieś testy i okazało się, że to już początki skoliozy. Mało tego, Filip ma przykurcze mięśni w udach, stąd też może być jego ciągłe bieganie - może go to boleć i tak sobie radzi z bólem.
Kiedyś jeszcze przed diagnozą Filipa jeździliśmy na masaże do Warszawy do dr Masgutowej (światowej sławy - każdemu polecam) i ona wtedy kilka razy nastawiała Filipowi dyski. Ta nasza rehabilitantka nastawiła dzisiaj Filipowi chyba z 8. Szok. Kazała mu dać po powrocie do domu lek na ból.
Dwa razy w tygodniu będziemy jeździć na rehabilitację - na razie mamy umówione terminy na sierpień, później zobaczymy. Rehabilitacja oczywiście prywatna, więc koszty znowu rosną.

Jutro Filipek obchodzi 8 urodziny!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka