Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

poniedziałek, 27 grudnia 2010

...i po Świętach!

Święta minęły tak szybko, a ja nie zdążyłam złożyć Wam życzeń. Mięliśmy jakąś usterkę w komputerze i dopiero dziś go odzyskałam. Mam nadzieję, że Wszystkim Święta minęły w rodzinnej i spokojnej atmosferze.
Dla Filipka to nie najlepszy czas, chyba nadmiar lenistwa mu nie pasuję. Lepiej jak ma zadane pewne rzeczy, a w Święta - wiadomo, spotkania rodzinne, hałas, wrzawa, obżarstwo i lenistwo.  Od dziś wróciliśmy do pracy i jest znacznie lepiej. Wrócił Filipkowi dobry humor!!!

Zgłosiłam bloga Filipka do konkursu BLOG ROKU!!!  w katogori: "Ja i moje życie".  Priorytetem jest nagłośnienie historii Filipa a nie wygranie konkursu. Byłoby fajnie, gdyby jak największa ilość osób tu zajrzała, poczytała, bo z każdym takim wejściem na bloga ludzie stają się bardziej świadomi co to za choroba.


  !!!WAŻNE!!!

Mam już nowe ulotki o 1% z podatku za rok 2010!!! Jeśli ktoś chciałby nam pomóc rozdając ulotki swoim znajomym i rodzinie, to proszę o adres na gg 5336916, lub sms-em na nr 604930075. Będziemy ogromnie wdzięczni, gdyż pieniążki z 1% z podatku to jedyna szansa na fachową pomoc Filipkowi!!!

!!!WAŻNE!!!

  Pozdrawiamy (po)świątecznie!!!

2 komentarze:

  1. Podziwiam Panią !

    Z chęcią pomogę , napisałam już na gg w sprawie ulotek : )
    O sprawie napisałam też na swoim blogu .
    Poproszę znajomych aby również o tym napisali !
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, mam nadzieję, że więcej osób się odezwie. Bez pieniędzy z 1% terapia i leczenie Filipka, a co za tym idzie jego przyszłość jest bez szans!!!

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka