Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

środa, 13 kwietnia 2011

Delfinki...

Kochani, udało mi się dopiąć do końca sprawę delfinoterapii, tak więc oficjalnie mogę napisać, że ruszamy ze zbiórką pieniędzy na ten cel.
Karolina z Forum Pomocy Chorym Dzieciom, na którym Filipek ma swój pokoik zrobiła piękne plakaty specjalnie na ten cel, za co dziękujemy!!!!
To co najważniejsze w całej sprawie to to, że mamy pełne poparcie osób, instytucji znanych w moim terenie, a mianowicie:
* Starostwo Powiatowe w Gnieźnie,
* Pan Tadeusz Tomaszewski, poseł na Sejm RP
* Pan Andrzej Łozowski, Wójt Gminy Łubowo

Popiera nas też Głos Wielkopolski, Tydzień Gnieźnieński, w którym nie tak dawno ukazał się artykuł o Filipku. Bardzo się cieszę, że część przygotowawcza już za nami, teraz tylko trzeba ruszyć z wysyłką apeli. Część firm z mojego rejonu odwiedzę osobiście, mam nadzieję, że będzie lepszy efekt takiej kampanii.

Trzymajcie za nas kciuki, żeby się udało.

################################################################################

Filipek jest chory, siedzi ze mną w domku. Wczoraj byliśmy w Warszawie na ocenie RDA z naszej terapii. Maria wspomniała tylko, że ma kilka ciekawych obserwacji, ale opowie nam wszystko na naszej następnej konsultacji, czyli za tydzień w środę. Muszę poczekać, choć bardzo jestem ciekawa. Ten etap oceny polegał na tym, że zostawiłam Filipa Marii i ona z nim pracowała.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka