Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

poniedziałek, 16 maja 2011

Co u nas...

Jakoś tak nie mogę sie ostatnio zabrać za pisanie.
Filipek ostatnio nie chodzi do szkoły, jest chory. Siedzimy sobie w domu i fajnie się bawimy, tylko w nocy jest gorzej, bo Filip budzi się i nie śpi. Nie wiem skąd to znowu, może wychodzi nam najedzenie się glutenu w majowy weekend. Wierzcie mi, Filip zawsze był tak karnym dzieckiem, że bez pozwolenia nic nie wziął do buzi. Dużo się jednak zmieniło od tego czasu bardzo dużo, Filip samodzielnie podejmuje niektóre decyzje, kłóci się z nami jak coś mu nie pasuje. Chyba zwyczajnie pokazuje nam, że ma własne zdanie na wiele tematów. To chyba dobre!!! Bynajmniej.... w majowy weekend mieliśmy trochę gości, 1 maja odbyła się Msza Sw. w intencji o zdrowie dla Filipka, a że była o godzinie 9.10, to zaprosiłam tych, którzy byli na obiad i kawę. Na obiad był grill, nie pierwszy w tym roku, na kawę upiekłam ciasto. I właśnie tego ciasta najadł się Filipek, mimo, że dla niego było upieczone bardzo podobne, tylko bez glutenowo - bez mleczne. Ciasto oczywiście było schowane wysoko w szafie. Tylko, że ja nie miałam pojęcia, że Filip potrafi się do szafy dostać i wyjeść ciasto. Wchodzi na szafkę, otwiera tą drugą, wiszącą i bierze się do roboty. No teraz już nie mam gdzie chować takich rzeczy. Wyobraźcie sobie moje zdziwienie jak wyciągam blachę, a tam 1/3 zjedzona. A teraz Filip nie śpi w nocy, więc pewnie to gluten mu zaszkodził. Trzeba poczekać, aż się organizm na nowo oczyści.

Zapomniałam jeszcze napisać o jednej ważnej, nowej rzeczy u Filipa, mianowicie:
Przychodzi do mnie z takim wielkim bananem na ustach i mówi: "DAJ BUZIAKA" i całuje mnie po całej twarzy, a jak zaczynam robić uniki to śmieje się w niebo głosy.:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka