Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

środa, 10 sierpnia 2011

Jutro wyjeżdżamy!!!!


Kochani, jutro wyjeżdżamy!!!
Dzięki Wam oczywiście, bez Was nigdy by się to nie udało!!!!
DZIĘKUJEMY!!!!!!!!!!!


Podróż zajmie nam 3 dni, na granicy w Hrebennem musimy być w piątek o 13, dlatego zdecydowaliśmy, że wyjedziemy dzień wcześniej i przenocujemy przed granicą. Do granicy mam 600 km, to ok. 9 godzin jazdy wg nawigacji, więc jak dla mnie to 11. Mam nadzieję, że na miejscu będzie dostępny internet, wtedy na bieżąco będę mogła napisać co słychać. Wczoraj, na dwa dni przed wyjazdem dowiedziałam się całkiem przypadkiem, że jeśli samochód nie jest na mnie zarejestrowany, to cofną mnie z granicy.SZOK!!! Dziś Marcin wziął urlop i już rano pojechaliśmy dopisać mnie jako współwłaściciela. Na szczęście obyło się bez dodatkowych kosztów, jednak takie niespodzianki nie są miłe i sporo nerwów kosztują.

Trwają nadal aukcje cegiełek tutaj
gdyż nie udało się uzbierać całości, nadal brakuje ok. 3000zł, a dodatkowo pojawiła się możliwość skorzystania z pewnej terapii, która w Polsce jest niedostępna, a przynosi dużą poprawę, jednak to dodatkowy koszt 600zł.
Z domu zabieram dla Filipka wszystkie posiłki, dla siebie na miejscu wykupię tylko obiady, więc jest to też duża oszczędność.

Pozdrawiamy wszystkich, trzymajcie kciuki za powodzenie terapii!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka