Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

czwartek, 8 września 2011

Kolejne efekty delfinoterapii....

Wczoraj Filip zaczął używać słów "mój - moja", a dziś wypowiada pełne zdania zapytany "kto to?". Dziś zaczął też czytać te słowa w zdaniach, które zostały mocno rozbudowane. Do tej pory czytał: "To dom", albo "to jest dom", a teraz potrafi przeczytać " Tu jest dom dziadka Janusza, a to jest moja mama Beata"
SUKCES!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka