Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

czwartek, 19 kwietnia 2012

Z terapii...

Dzisiaj w końcu pamiętałam, żeby w trakcie naszych zajęć włączyć kamerę i nagrać jak Filip pracuje. To też jego nawy image w okularach!!! Jak Wam się Filip podoba???
Filmów będzie kilka, zapraszam do obejrzenia!!! \
   

Tutaj oglądamy zdjęcia - jest to ćwiczenie pamięci w tym wypadku długotrwałej, bo zdjęcia są stare, jak Stasiu był mały. Powinniśmy też w ten sam sposób dokumentować każdy dzień, drukować zdjęcia i systematycznie je oglądać, to buduje pamięć krótkotrwałą.
 Dzisiaj tylko tyle udało mi się wgrać na you tube. Jutro reszta filmów!!! 


Zabawa w kota w worku! Filip tylko dotyka przedmiotu, ma powiedzieć co to jest, ale najważniejszą cześcią tej aktywności jest to, żeby się ze mną podzielił tym, co wyczuł! Chodzi o ten mały niuans, jakim jest spojrzenie!
 


Z tego filmu jestem najbardziej dumna, bo robiliśmy to pierwszy raz!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka