Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

piątek, 5 lutego 2016

Życie Bez Ograniczeń 2

Zapraszam wszystkich na to wielkie wydarzenie! W ubiegłym roku miałam przyjemność wziąć udział w 1 części Życia Bez Ograniczeń! To co tam się działo przerosło moje najśmielsze wyobrażenia. Życie od tamtego czasu jest inne, bogatsze duchowo, bardziej wartościowe!

Było to szczególne wydarzenia przede wszystkim dlatego, że zmagamy się z niepełnosprawnością Filipa i często zwyczajnie sił brak! Trzeba nieustannie szukać czegoś dla siebie, czegoś, co pomoże przetrwać kolejny dzień. To, czego doznałam na Stadionie w Poznaniu jest właśnie tym czymś. Mega dawka pozytywnych doświadczeń, duży wgląd do własnego wnętrza! Polecam najmocniej! Spotkajmy się w Krakowie i razem świętujmy ten dzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka