Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

wtorek, 22 marca 2011

Uczymy sie matematyki!!!




Tajemnicą jest dla mnie, jaki jest powód tego, że Filipek nie chce pracować w książkach i zeszytach. Może za mała czcionka, nie wiem....
Jedno jest pewne, pracować musimy, Filip musi w końcu nabrać nawyku odrabiania lekcji. Stan Filipka się poprawił, jest trochę spokojniejszy, mniej biega, chociaż wciąż nie może usiedzieć na miejscu. Czasami to śmiać mi się chce, jak widzę, jak siedzi na krześle, a mimo to tak okręca krzesłem, które stoi na 1 nodze. Nie wiem, jak on to robi.

Znalazłam sposób na to,by mimo wszystko ćwiczyć z Filipem. Pracujemy przy tablicy. Najpierw tablica wisiała na ścianie, teraz biorę ją do pokoju, kładę na stół i tam sobie piszemy. Chodzi przede wszystkim o wyrobienie nawyku pracy przy stole i pewnej systematyczności.
Mam nadzieję, że z czasem będziemy mogli odłożyć tablicę i przejść do pracy na np. dużych arkuszach papieru, stopniowo zmniejszając wielkość papieru, aż do zeszytu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka