Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!

Pamiętaj o mnie, gdy będziesz wypełniał swój PIT!
Możesz skorzystać z darmowego programu do rozliczeń pit! (KLIKNUJ W ZDJĘCIE POWYŻEJ!) Pamiętaj, by wpisac symbol Filipka i jego imię i nazwisko: Biegała Filip 30/b! TYLKO WTEDY PIENIĄŻKI TRAFIĄ NA SUBKONTO FILIPKA!!!

wtorek, 22 stycznia 2013

Akcja na fb

To co się wczoraj wydarzyło na facebooku, przerosło moje najśmielsze oczekiwania!!! W przeciągu kilku godzin zdjęcie Filipka udostępniono ponad 200 razy, a może i więcej. Co chwilkę otrzymywałam informację, że poszedł przelew, że udostępniono dalej itd. itd. Całą noc śniło mi się, jaby to zrobić, zeby wszystkie "lubię to" zliczały się razem, ale cóż, przeliczę ręcznie :)

Tak sobie pomyślałam, że może warto by zainteresować media tą akcją? Co wy na to? Media mają potężną moc! Tylko nie wiem, czy ja i gdzie by to zgłosić. Jakieś pomysły?

A tak w ogóle, to Filip chyba czuje, ze coś ważnego dla niego się dzieje, bo już dzisiaj 2 x przyszedł i powiedział "kocham cię mamo" :))) Po drugim razie włączyłąm kamerę, ale zajął się zabawą i już więcej nie wrócił.  Od kilku dni obserwujemy kolejny rzut w rozwoju mowy - wszystkie postępy przychodzą w takich rzutach. Filipek ma dużo echolalii, ale wiem, ze ćwiczy tym mowę. Czasem jedno zdanie powtarza na różne sposoby: raz jakby płakał, drugi inaczej, a 3 na wesoło:) Śmiesznie tego słuchać:) Jakby ćwiczył rolę do sztuki i sprawdzał, która wersja jest lepsza:) Kilka dni temu młodszy syn Stasiu (lat 7 za chwilkę:) ) zwrócił mi uwagę, że "Filip się zmienił". Zapytałam, o co mu chodzi to odparł, ze zawsze na wszystko Filip odpowiadał "nie kesz" - co oznaczało nie chcę. A teraz potrafi odpowiedzieć samo nie, tak, powie co chce konkretnego, a jak nie rozumiemy to narysuje, albo napisze. To duży postęp, a często w nawale codzienności go nie zauważamy :)))


Dziękuję wszystkim za pomoc, za udostępnianie, za przelewy, miłe słowa! Jesteście Kochani!!!!

2 komentarze:

Drogi Czytelniku, jeśli blog podoba Ci się, prosze napisz coś miłego, jeśli chcesz krytykować - odejdź bez słowa. ten blog jest dla Filipka - może keidyś sam go przeczyta! dziękuję i pozdrawiam

Beata ,mama Filipka